Afrikaanse Woestijngrasmus - een verhaal met een staartje

Eduard Sangster  ·  26 november 2014  18:14

Complimenten voor deze snelle post online. Mooi verhaal met een happy end :) Zou dit geval de case voor de Witkruintapuit versterken? Wat mij betreft wel.

Max Berlijn  ·  26 november 2014  18:34

De prijs van de "vogelactie van het jaar" gaat voor mij naar Rutger en Rob, door hun vasthoudendheid en CSI praktijken is het toch nog allemaal goed gekomen!

Janneke Kimstra  ·  26 november 2014  19:23, gewijzigd 26 november 2014  19:55

goed gewerkt. Is het een idee om - in lijn met de bruine klauwier begin dit jaar - een collecte te houden ter tegemoetkoming in kosten van de mogelijke schade aan de weilanden? Of koop een lekker stukkie kaas, begrijp nu dat dat ook kan.

Gijsbert van der Bent  ·  27 november 2014  09:35

Ik zal het DBA-bestuur vragen of ze een mooie foto van de AfriWoGra in een lijstje kunnen (laten) bezorgen bij Boerderij Landlust. Hebben we vroeger vaker gedaan.

Marten Miske  ·  27 november 2014  20:02, gewijzigd 27 november 2014  20:02

Tnx Janneke en Gijs. We hebben contact gehad met Boerderij Landlust, zolang we de hekken dichthouden en toestemming vragen om hun land te betreden blijven we welkom. Een mooie foto in een lijstje als bedankje stond al op de planning ;)

Jan Hein van Steenis  ·  29 november 2014  17:08

Het vriendelijke verzoek van de bewoners van Landlust om niet 's morgens aan te bellen om toestemming te vragen! Zolang je het hek achter je dicht doet is het best. Wel (met schone schoenen!) even een kopje koffie drinken na afloop natuurlijk.

Wietze Janse  ·  30 november 2014  18:29, gewijzigd 30 november 2014  18:30

Bovenstaand bericht van JanHein is inmiddels achterhaald, zie http://www.dutchbirding.n...

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?