The North American Bird Guide; 2e druk

Dušan Brinkhuizen  ·  17 juni 2014  15:41

Gert, is de tekst/font niet een beetje onleesbaar? Begreep ook dat vele platen veel te donker zijn afgedrukt; zie vele negatieve commentaren om amazon.com. Er wordt gesproken over een verbeterde versie in september, misschien nog even wachten met de aanschaf?

Garry Bakker  ·  17 juni 2014  15:55

Zie HIER voor genoemde commentaren.

Gert Ottens  ·  17 juni 2014  18:27

Dat van die font begrijp ik niet goed (of mijn ogen zijn nog niet slecht genoeg), want ik heb er geen moeite mee. Maar zoals ik hierboven al aangaf, een aantal tekeningen zijn inderdaad te donker afgedrukt. Over het hele boek bezien zijn dat echter wel uitzonderingen, en de determinatie van de soorten in kwestie zal er niet onder te lijden hebben. Maar als dit euvel zal worden verholpen in een verbeterde versie die in september (waar las je dat?), dan is dat natuurlijk alleen maar goed.

Gert Ottens  ·  18 juni 2014  15:54

Het commentaar op Amazon over de drukkwaliteit slaat trouwens allemaal op de Amerikaanse editie van uitgeverij Knopf. De kwaliteit hiervan KAN anders zijn dan van de Europese uitgave (Christopher Helm/Bloomsbury). Veel van de comments gaan namelijk niet op voor mijn versie. Ook de nieuwe druk in september lijkt betrekking te hebben op de Amerikaanse uitgave. Maar misschien kunnen DBA-ers, die deze gids al hebben gekocht hebben, hun mening geven?

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?