Bar slecht weer, bar goeie soorten

Martin Harskamp  ·  15 oktober 2013  20:07

Leuk verslag. Bij mij werkt de link naar de foto-impressie niet.

Marc Plomp  ·  15 oktober 2013  21:12

Prachtige filmpje Jan, geweldig om zo even te bekijken.

Max Berlijn  ·  15 oktober 2013  21:15

Arnold, nog altijd even scherp!

Wietze Janse  ·  15 oktober 2013  21:27

Link werkt wel, maar anders deze even cut/pasten: https://picasaweb.google....

Daan van Sijp  ·  16 oktober 2013  08:22

Vogelaars was het nodig om bij polder Wassenaar de busdienst te blokkeren door slecht parkeren in de berm. Verkeersregels zijn er voor iedereen.

Garry Bakker  ·  16 oktober 2013  17:08, gewijzigd 16 oktober 2013  17:11

Beste Daan, gedurende de dag is aanwezige vogelaars hier meermaals op gewezen door andere vogelaars en werden auto's netjes aan de kant gezet of verwijderd. Het is uiteindelijk echter een verantwoordelijkheid van individuen, de meeste bezoekers parkeerden hun auto netjes op de naastgelegen parkeerplaats en het is ondoenlijk de hele dag een 'politieagent' naast een stuk openbare weg te zetten. Overigens verdient het horkerige gedrag van in ieder geval één buschauffeur ook geen aanmoedigingsprijs, ongeacht zijn irritatie.

Luuk Punt  ·  16 oktober 2013  22:18

Erg leuk verslag!

David Uit de Weerd  ·  17 oktober 2013  10:23, gewijzigd 17 oktober 2013  12:37

@Daan: ik begrijp je frustratie goed. Zie ook de tekst van Garry. Volledig los daarvan ben ik benieuwd naar de jaarlijkse economische waarde van alle vogelaars bezoeken aan Texel. Dat loopt op jaarbasis vermoedelijk in de miljoenen euro's. Denk aan TESO-bootovertochten, huuropbrengsten, horeca-uitgaven etc. We komen graag op Texel!

Bas van den Boogaard  ·  17 oktober 2013  12:18

Het is maar goed dat de Struikriet juist NIET in de bosjes van het Reddingboothuisje zat......anders hadden we er niet zo van kunnen genieten denk ik. Klein detail, maar toch....:-).

Harvey van Diek  ·  17 oktober 2013  19:19

Leuk om nog even na te lezen, ook al was ik er maar een dag! Goed werk, Wietze! Ook uiteraard een dikke pluim voor iedereen die de DBA-dagen mogelijk maken.

Otto L. de Vries  ·  21 oktober 2013  22:10

Leuk om de film en foto's te zien. Otto de Vries

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?