Een nieuw jaarlijstrecord

Hans Bossenbroek  ·  4 januari 2013  10:45

Je hebt een groot doorzettingsvermogen, Alwin.

Gijsbert van der Bent  ·  4 januari 2013  16:48

Ik zie het al voor me: The Dutch Big Year, met Barry Atsma (of Theo Maassen) als Alwin Borhem, Hans Kesting als Pieter Doorn en Chantal Jansen als Maartje. En voor Toy natuurlijk Jeroen van Koningsbruggen. Mooi script Alwin!

Max Berlijn  ·  4 januari 2013  22:18

in een NL film is altijd veel blood, toch...:-)

Edwin Russer  ·  5 januari 2013  07:27

Max, wat let je:-))

Gijsbert van der Bent  ·  5 januari 2013  12:41

Wil je er een Engelstalige film van maken Max? Met een beetje horror?

Paul Gnodde  ·  6 januari 2013  12:19

Schitterend en jaloersmakend verhaal, Alwin. En helemaal petje af voor het succesvol twitchen van de Griel bij Malden vanaf Texel...

Teus Luijendijk  ·  6 januari 2013  23:22

Erg leuk om te lezen, Alwin, gefeliciteerd met deze prestatie! Ik vraag me - je verhaal lezende - eigenlijk af of een niet-vogelaar er iets van zal begrijpen...

August van Rijn  ·  6 januari 2013  23:43

Teus Ik denk dat de gemiddelde Vogelaar niet lid is van DBA. En dit ook niet zal begrijpen....

Erik de Waard  ·  8 januari 2013  11:46

Eerlijk gezegd word ik een beetje triest van dit verhaal. Wat een stress. Ik ben zelf ook een twitcher, dus weet er wel het een en ander van. Maar dit . . .

Gijs Woldhek  ·  10 januari 2013  14:37

Ben ook de gemiddelde vogelaar die hier niks mee heeft. Maar als je dan toch twitched doe het dan ook op z'n Erben Wennemars, kotsend van de inspanning over de streep. Zoals kleine klap invoeren en dan 1.5 uur later grote franjepoot op de keeg.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?