Van Kleine Vliegen en Asian blondes

Luuk Punt  ·  18 oktober 2012  15:15

Erg lezenswaardig en zeer herkenbaar verhaal!

Hans Brinks  ·  18 oktober 2012  16:05

Gijs en Wietze ik heb jullie verslag met plezier gelezen, en DB weekend organisatie verdient weer een compliment !

Sjouke Scholten  ·  18 oktober 2012  16:35

Leuk verslag en een compliment aan de organisatie! Een kleine opmerking: die Roze Spreeuw is ontdekt door mijn persoontje en Gerard heeft hem op de DBAlerts geslingert.. Maar dat is maar een kleinigheidje! Nogmaals dank!

Wietze Janse  ·  18 oktober 2012  16:59

Aangepast

Marc Plomp  ·  18 oktober 2012  22:38

Wietze en Gijs, mooie en herkenbaar verhaal, hoe een verregend weekend toch heel leuk en gezellig kan zijn en ik denk voor de meeste mensen toch voldoende mooie soorten op kan leveren. Dit voorjaar 11 en 12 mei dus weer een Dutch Birding vogelweekend met op 11 mei de Vogelkijkdag Texel met een uitgebreide vogelinformatiemarkt en verrekijkershow.

Gerard van Aalst  ·  18 oktober 2012  23:26

Leuk verslag en nog leukere week ondanks de regen in het weekend. Helaas had ik voor de 2e keer een SiBoPi afterparty dip. Bij de vogel in 1987 zat ik net in de trein bij Den Helder toen hij gemeld werd en deze keer was ik wel aanwezig, heb ik ook geruime tijd gezocht, maar helaas niets gehoord/gezien. Toen ik ter hoogte van Utrecht reed werd hij weer gemeld (@#!!).

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?