Kortbekzeekoet - de eerst twitchbare voor Nederland

Luuk Punt  ·  29 juli 2012  22:07

Opnieuw een erg leuk verhaal, Wietze!

Frank Neijts  ·  29 juli 2012  23:13

Helemaal eens met Luuk....

Ted Hoogendoorn  ·  30 juli 2012  15:47

Geweldige tekst en foto-impressie, Wietze. Naar de foto's te oordelen had ik de soort nog beter kunnen zien dan op St. Paul, Pribilofs, AK, maar ik moest jammer genoeg na een uurtje alweer weg .....

Gijsbert van der Bent  ·  30 juli 2012  17:13

Kennen we Johanna Staal nog? Van de vorige echte keiharde kraker? Nu weer Merel Zweemer. Gisteren zag ik Marianne Vos op geweldige wijze goud winnen bij het wielrennen (sorry, out of topic, ik weet het, maar het maakte de zondag dubbel leuk). In wat voor golf zitten we?!

Daniel Benders  ·  30 juli 2012  20:33

Slap hoor Wietze nachtvlinderen laten schieten maar leuk verhaal.

Wilma van Holten  ·  30 juli 2012  22:36

Die vrouwen doen het nog zo slecht niet................. Mooie soort, mooi verhaal, maar niet gezien, want ik zit weer in de Biebrza/Polen.

Richard Reijnders  ·  30 juli 2012  23:42

Eigenlijk vind ik die foto van Merel de allermooiste die van het beest is gemaakt. Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind dat zo’n onwijs gave plaat. Verder vind ik vooral het filmpje dat mijn nichtje heeft gemaakt erg leuk. Ben echt trots op haar.

Edwin Russer  ·  31 juli 2012  10:14

Leuk verhaal Wietze en natuurlijk veel dank aan de ontdekster Merel Zweemer!

Gert Ottens  ·  31 juli 2012  19:52

Leuk verhaal inderdaad! Wel jammer dat ik een dag te laat terug kwam uit Israel... Maar goed, dan 'neem' ik de volgende wel;-)

Gijsbert van der Bent  ·  2 augustus 2012  12:29

@Richard. Die foto van Merel is natuurlijk ook de 'type-foto'

Max Berlijn  ·  6 augustus 2012  22:50, gewijzigd 6 augustus 2012  22:52

Net even het filmpje van WaddenTV bekeken. Wat me opviel dat de vogel bij het water in gaan niet goed lijkt te kunnen vliegen (zacht uitgedrukt) en de erg lange snavel, zou me echt niet vebazen als he daadwerkelijk een pacifische blijkt te zijn en dan gaat die in het rijtje Marmeralk, Tufted Puffin en Ancient Murrelet.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?