Kleine Kokmeeuw; verlengingen, maar gelukkig geen penalties nodig ....

Jan Hein van Steenis  ·  9 juni 2012  21:29

Kan de volgende soort zich a.u.b. weer eens laten inkoppen... Alvast bedankt! In elk geval weet ik nu dat de minicampings als het niet heel mooi weer is allemaal leeg zijn (en dat mijn tent windkracht 8 prima uithoudt).

Luuk Punt  ·  10 juni 2012  10:07

Prachtig verhaal, Wietze!!

Wietze Janse  ·  10 juni 2012  12:19

@ Luuk, net zoals het jouwe: http://vogelverslagen.weblog.nl/geen-categorie/kleine-kokmeeuw-in-the-pocket/

Marcel Scholte  ·  11 juni 2012  22:42

Leuk dit verhaal, maar was dit op vrijdag? Vrijdag was het stil met vogelaars (stond met vier anderen naar de vogel bij de waterzuivering te kijken) namelijk. Was vast zaterdag, ook gezien de regen. Vrijdag was wel fris en hoop woei.

Jan-Joost Bouwman  ·  12 juni 2012  09:10

Het was zaterdag Wietze, en het waren lange, koude, natte en eenzame uren voor de mensen die die eerste boot niet hadden... Maar gelukkig met een happy end.

Arnoud B van den Berg  ·  12 juni 2012  15:32

Leuk verhaal. Probeerde zelf op zondag toen de wind wat ging liggen een roepje van de vogel te verschalken maar hij liet zich van 12:00 tot 19:30 niet meer zien, dus ik ben niet zo vrolijk... Bovendien schrok ik van het luidruchtige 'randstadkarakter' rondom de noordpunt: een niet-aflatend gebrom van allerlei voertuigen op land, te water en in de lucht.

Phil Koken  ·  15 juni 2012  14:33

Erg leuk verhaal, Wietze!

RenĂ© Pop Fotografie  ·  19 juni 2012  12:41

Met jouw gebrom erbij Arnoud werd het de vogel ook teveel kennelijk....

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?