Laplanduil, Oeraluil en Sperweruil op nog geen 3,5 uur van Amsterdam

Rob Halff  ·  29 april 2012  23:06

Schitterend verhaal met fraaie jaloersmakende foto's!

Jaap Denee  ·  30 april 2012  09:18

Mooi verhaal, mooie platen en leuk om ook eens te gaan doen (als het weer zo goed is)!

Peter Lindenburg  ·  30 april 2012  12:27, gewijzigd 30 april 2012  12:28

mooi verhaal, erg herkenbaar, ook de hulp van de onvermoeibare Jelmer. De plek van de oeraluil in de schemering, met overvliegende baltsende houtsnippen, in de verte de roepende wilde zwanen en niet te vergeten het echtpaar oeraluil was magisch

Jan van der Laan  ·  30 april 2012  21:45

Mooi gedaan, goed doortastend optreden voor de mooiste vogels van Europa, daar hou ik van!

Johan van 't Bosch  ·  30 april 2012  21:57

Leuk verhaal en mooie platen om van na te genieten. Wij hebben het weekend erna net zo genoten als jullie. Als top bij ons op de plek van de Oeraluilen ook een Laplanduil ter plaatse en beide uilensoorten tegelijkertijd jagend op hetzelfde veld...

Vincent van der Spek  ·  1 mei 2012  13:24

Ah, ik dacht al: "Johan zou toch ook...?" Maar wat een waanzinnig weekend! Jel, misschien kom ik ook eens (vooral) Auerhoen doen, die wil ik graag eens zien. Kunnen we meteen herinneringen ophalen aan discotheken in Huacarpay ;-) Overigens vraagt dit stuk om een stukje over GullFest. Ik zal eens wat tikken.

Harvey van Diek  ·  17 juli 2012  20:49

Jaloersmakend verhaal Wouter. Zijn toch erg stoere soorten. Moet toch ook met een paar vogelaars/fotografen die kant op.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?