Langstaartklauwier bij Den Helder

Ed van Boheemen  ·  31 oktober 2011  23:49

Supertwitch!

Ies Goedbloed  ·  1 november 2011  12:12

Hulde aan Johanna dat ze de waarneming snel wereldkundig heeft gemaakt! Na dat Veldrietzanger en Dwerguil aan onze neuzen voorbij gingen is dit wel erg lekker! wat een droomstart van je vogelcarriere!

Dušan Brinkhuizen  ·  1 november 2011  12:26

Hijo de pajarito, wat een knaller, Johanna en twitched Nederland gefeliciteerd!

Wilma van Holten  ·  1 november 2011  16:31

Supermisser! Maar iedereen die hem wel heeft gezien gefeliciteerd!!!! Johanna haar vogelcarriere kan niet meer stuk.

Marc Guyt  ·  1 november 2011  17:07

Fantastische vondst. Op mijn werk praten ze er nog steeds over :-)

Laurens Steijn  ·  1 november 2011  19:37

Johanna, veel dank en van harte! Een prachtige vogel!

Ivo Meeuwissen  ·  2 november 2011  09:32

Johanna, je kunt wel meteen weer ophouden met vogelen! Dat ga je niet meer overtreffen. Wat een soort, het was de flinke rit uit Limburg meer dan waard. Bedankt voor deze prachtige ontdekking.

Marc Plomp  ·  2 november 2011  12:49

Bedankt voor de ontdekking, een filmpje van de soort staat op www.vogelinformatiecentrum.nl

Phil Koken  ·  3 november 2011  07:55

Bedankt Johanna, Ruud en Marcel voor de ontdekking en de definitieve determinatie. Het was even lichte stress om er met het o.v. te komen waarbij natuurlijk weer zo'n oude Amsterdamse metro voor oponthoud zorgde, maar de vogel ruim 5 kwartier fantastisch gezien. En Marc, schitterende film op je website, ik kijk nu al uit naar het jaaroverzicht !! Mooiste soort van het jaar wat mij betreft. Phil

Edwin Russer  ·  3 november 2011  08:41

Allereerst veel dank aan Johanna voor het ontdekken en voor Ruud en Marcel die het spel op de wagen hebben gezet. And the day after en dan nog urineren in een thermoskan:-)) http://www.zeelandnet.nl/weblog/data/vorser/

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?