Bruine Visuil

Bas van der Burg  ·  31 juli 2011  15:17

stoere actie kerels!!! Enne gefeliciteerd met deze WP-knaller

Gijsbert van der Bent  ·  31 juli 2011  15:58

Manavgat! Jeemig! Daar zat ik een aantal jaren geleden een weekje met familie in zo´n vakantiepark. In de bergen daarboven heb ik nog flink gevogeld, ook langs watertjes. So close.... En dat netfugl blijkt wel handig op vakantie dus.

Hans Bossenbroek  ·  31 juli 2011  19:24

Helden. Heel erg vet!

Max Berlijn  ·  31 juli 2011  20:26

Goeie actie en leuk verhaal, meer pogingen moet je dus inbouwen begrijp ik voor de zekerheid. Iets van de "bootmensen" gehoord over hoe de rest van het jaar de kansen zijn, varen ze het hele jaar?

Ruben Vlot  ·  31 juli 2011  23:09

Meerder pogingen lijkt idd wel handig, voor het geval ze een dagje niet meewerken... Volgens de gids, Erdal, zijn ze het hele jaar te doen! Er zitten 3 paartjes rond het meer, dus allicht een vogel die meewerkt. We hebben alledrie de plekken bezocht, maar op de andere plekken alleen veel schijt zien liggen. 's Winters schijnt het water wel veel lager te staan, weet niet of hierdoor de visuilen lastiger te zien zijn. Varen kan wel het hele jaar door, zeker als je van te voren iets regelt. Last-minute naar Antalya is trouwens best goed te betalen! ;)

Gijsbert van der Bent  ·  31 juli 2011  23:24

Toch ook wel hoopgevend voor de soort dat zo´n kunstmatig stuwmeer blijkbaar een goede biotoop voor de visuilen is geworden.

Hans Bossenbroek  ·  1 augustus 2011  22:00

Wellicht op termijn eentje bij de Sint-Pietersberg ;-)

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?