Interessant programma!
Programma Dutch Birding Vogeldag 2017 - Lunteren, 4 februari
Gijsbert van der Bent · 23 januari 2017 00:16
Jelle Scharringa · 23 januari 2017 10:50
Ben benieuwd naar het Deception Tours verhaal. Ga ik misschien ook ooit een keer mee naar Vlieland. heb er veel goeds over gehoord ,vooral de decepties.
Joop Kooijman · 24 januari 2017 08:17
Mijn Engels is niet perfect. Daardoor heb ik lange tijd gedacht dat het Engelse woord 'deception' zich vertaalde in het Nederlandse woord 'deceptie' (in de betekenis van 'teleurstelling').
Max Berlijn · 26 januari 2017 07:37, gewijzigd 26 januari 2017 07:38
Hoop tijdens de middaglezing op een masterclass "How to see the Asir Magpie" recent afgesplitst en daarmee een van de/de zeldzaamste WPer die er is, zeldzamer dan de Gran Canaria Blauwe Vink.
Isidro Rendon · 30 januari 2017 19:37
Ik ben er bij wil die lezing van Arjan wel mee maken lijkt me heel boeiend :)
Leo Stegeman · 3 februari 2017 14:49
Max, geen probleem die Ekster voor wie de "echte"originele WP-grenzen aanhoudt......
Remco Hofland · 4 februari 2017 21:59
Allemaal bedankt voor een gezellige en boeiende Dutch Birding dag!
Enne, degene die een zwart opschrijfboekje (o.a. met ven- en bruine glazenmaker) heeft laten liggen, met ernaast een bril: ik heb ze maar meegenomen ...
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.