Nieuwjaarsreceptie met Baltimoretroepiaal

Gijsbert van der Bent  ·  8 januari 2010  10:09

Het is een spannend jongens... euh...meisjesboek geworden! Met een goed einde. Ik begreep echter dat het verhaal van de Zwarte Zeekoet minder goed is afgelopen.

Ben Gaxiola  ·  8 januari 2010  13:04

Gijs, Je loopt achter. De zwazeko is inmiddels weer opgedoken...

David Uit de Weerd  ·  8 januari 2010  13:31

Mooi verhaal! Maruh, de creditcardlimiet toch niet volledig volgetrokken he!? ;-)

Jaap Denee  ·  8 januari 2010  13:52, gewijzigd 8 januari 2010  13:53

Ik heb me laten vertellen dat Tim Zutt (de echtgenoot van) tevreden huiswaarts is gekeerd, David. En niet alleen vanwege de troepiaal... ;)

Gijsbert van der Bent  ·  8 januari 2010  14:26

Sorry Ben, overheen gelezen. Maar het blijft een raar verhaal natuurlijk (van die zwazeko).

Rob Halff  ·  8 januari 2010  16:09

Erg leuk verhaal...en zeker om zo het jaar mee te beginnen! Maar wat lees ik nou? (Nog) geen lid van de DBA? Nou, dat gaat het bestuur minimaal een jaarabonnement kosten voor de herontdekster(s) als bedankje....haha!

Ed van Boheemen  ·  8 januari 2010  18:20

Hoi Miranda! Nog bedankt voor het lenen van je kijker die eerste minuten na jullie herontdekking. Overigens waren Max Berlijn en ik eerder in de ochtend al meerdere malen in de hoek Ceresstraat wezen kijken, maar jullie hadden meer geluk!-) Ps.: Radioverslag RTVNH van net na de herontdekking op www.rtvnh.nl/player.php?stream=ItemRadio&item=47630

Miranda Zutt  ·  8 januari 2010  19:49

We waren inderdaad niet in staat ons te concentreren op kleding kopen, gebeurt niet vaak... En Ed, hoe kon je daar nu wel zijn, maar zonder kijker? Maar graag gedaan hoor, ik gun iedereen een blik op het moooie beest. En Rob, prima idee, bestuur maak Debby maar lid! Ze heeft het verdiend en is druk bezig met het opzetten van haar eigen bedrijf en heeft dus niet veel centjes. Jullie kunnen haar ook bedanken door mee te gaan op de door haar georganiseerde vogelvaartocht naar de Kreupel op 13 en 14 maart. Of draaf ik nu door... Groetjes Miranda

Ed van Boheemen  ·  8 januari 2010  20:31

@ Miranda: ha ha. Tja, had heel ver om moeten rijden voor de plek waar m'n kijker en scoop waren en wilde gewoon met eerste licht er zijn.. Oh en in het radiointerview oa Co vd Wardt en schrijver dezes te horen..

Miranda Zutt  ·  9 januari 2010  19:21

Ik las op het forum een oproep om supergastvrije de buurt te bedanken. Ik heb geprobeerd om in de Alkmaarsche Courant een bedankje te krijgen. Dit had er vandaag in moeten staan, maar het is helaas niet geplaatst. Ik ga in de herkansing bij het Alkmaars weekblad, dus er wordt aan gewerkt.

Gijsbert van der Bent  ·  10 januari 2010  11:21

Ja Rob, een gratis jaarabonnement voor alle herontdekkers van leuke soorten zou het DBA-ledenbestand aadig kunnen opkrikken. Maar we zetten het idee nog even in de ijskast als je het niet erg vindt. Het was natuurlijk puur mazzel van Debbie, maar ik ben toch blij dat het de Debbie-den is geworden en niet de Max-den of de Ed-Den. Klinkt gewoon niet.

Ed van Boheemen  ·  10 januari 2010  12:57

Ha ha!-)

Rob Halff  ·  10 januari 2010  14:23

@Gijsbert, begrijp ik helemaal. Was eigenlijk ook meer een beetje als grap bedoelt omdat het me verbaasde dat ze (nog) geen lid was van de DBA.

Gijsbert van der Bent  ·  10 januari 2010  15:48

Ik bedoelde het ook niet zo kwaad hoor Rob.

Rob Halff  ·  10 januari 2010  15:49, gewijzigd 10 januari 2010  15:50

O gelukkig maar, ik schrok al...haha!

Leo Heemskerk  ·  14 januari 2010  22:52

2

Uit het Langedijker Nieuwsblad. (via waarneming.nl)

Leo Heemskerk  ·  14 januari 2010  22:57, gewijzigd 14 januari 2010  23:13

In het NHD, 13-01-2010. staat ook een ingezonde brief van Jaap en Debby

Gijsbert van der Bent  ·  16 januari 2010  15:23

Mooi stukje zeg, die dankbetuiging in het NHD. En wat leuk dat die troepiaal ook in Langedijk is opgedoken! Sinds een zeer serieuze melding vorige week van een Zwarte Ibis die een Houtsnip bleek kijk ik nergens meer van op.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?