Kleine Alk en nog niet telbare Gans

Luuk Punt  ·  14 november 2009  10:10, gewijzigd 14 november 2009  11:03

Filmpje Groenlandse kolgans: http://www.youtube.com/watch?v=6zv14zHu984 Alwin schreef: "De volgende dag had ik nog maar amper de eerste meters op de Zuidpier afgelegd of ik zag aan de buitenzijde een klein zwart gedrocht dobberen." Een Kleine Alk is natuurlijk géén gedrocht, maar één van de leukste vogels die je langs de Nederlandse kust kunt waarnemen! :-)) Hartelijke groet, Luuk, die geen zin heeft om met dit weer aan zijn jaarlijst te werken. ;-))

Steven Wytema  ·  30 november 2009  16:42

Tsja ik had bijna de hoop opgegeven (zeker met die netniet Humes in Purmerend), krijg je een kort-aanwezige Rotszwaluw om je oren.... Veel succes morgen!!!!

Luuk Punt  ·  1 december 2009  17:17

Die rotszwaluw is weer een heel goede voor de jaarlijst! Succes nog deze maand! Hartelijke groet, Luuk

Jan van der Laan  ·  5 december 2009  17:22

Nog 4, het kan nog. Ga zo veel en lang mogelijk aan zee zitten. Papegaaiduikers vliegen er nog steeds. Waterspreeuw kan elk moment opduiken en er komt echt nog wel een Humes Bladkoning. De laatste moet dan een eend worden. De wind blijft zuid tot 31 december, laat het daar niet van afhangen. Ga naar zee, veel en vaak, daar ligt de winst. Het kan nog! Succes!

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?