Blokker aller tijden: Canadese Kraanvogel te Paesens-Moddergat in september 1991

Gijsbert van der Bent  ·  9 oktober 2009  10:35

Effe opletten daar op Texel!!!

Leo Heemskerk  ·  9 oktober 2009  15:21

Kan me die dag nog goed herinneren. 's Ochtends vroeg vertrokken samen met Edward, Pieter en Han. Op de plek niets te zien. De hele morgen/middag gezocht om vervolgens op de oude plek Edward rustig horen zeggen. Daar komt ie aan vliegen! Mooie foto van deze twitch staat op A Twitcher's Homepage (Jan vd Laan)

RenĂ© Pop Fotografie  ·  11 februari 2011  17:03

't Fotootje staat hinderlijk scheef!

Martijn Verdoes  ·  11 februari 2011  17:39

Die kraanvogel ontbreekt hinderlijk van mijn lijst!

Arnold Meijer  ·  11 februari 2011  20:31, gewijzigd 11 februari 2011  20:33

Hier vertrok een exodus vanuit Hotel Savoy. Nadat wij aanvankelijk dachten dat Arie Ouwerkerk op Terschelling gek geworden was, kwamen we er al snel achter dat de vogel op het vaste land zat. Of we toen nog de rekening afgewacht hebben weet ik niet meer. Uit de categorie 'je kan m maar beter hebben'.

Jan Bisschop  ·  11 februari 2011  21:17

Woonde toen nog in Sneek en kreeg het nieuws in de loop van de dag te horen, maar er ging geen lampje branden, en ook leek de bus-reis van Sneek naar Peassens een odyssee. Toch blijft de 29e Sept een memorabele dag voor me door de ontdekking van een Notenkraker in SneeK en een Bergfluiter op Kornwerderzand.

Max Berlijn  ·  13 februari 2011  08:49

He Arnold, Weet je nog wie daar het nakijken had op de trappen bij Savoy, ik zeg miep,miep, heb nog spijt dat ik hem niet meegenomen heb...

Arnold Meijer  ·  13 februari 2011  13:56

shit happens en die soort komt echt nog wel eens... is het dit jaar niet dan wel over 50 jaar of zo

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?