Haakbek gevangen of gekweekt?

Max Berlijn  ·  17 april 2009  13:33

Beste Allemaal, Zoals ik al aangaf op waarneming.nl, ik hoopte ongelijk te hebben en dat blijkt nu. Ik denk overigens dat de eigenaar hem ook heeft "geknepen" en toch een tijd heeft gedacht de bewuste Groningen vogel in zijn bezit te hebben gehad, (zie zijn mail waarvan de tekst geplaatst is) en waarschijnlijk was dit ook de reden dat hij geen digi's heeft geplaatst. Vreemd blijft dat de preperateur in eerste instantie het verhaal van de houder bevestigde (zie nogmaals de tekst van de desbetreffende mail). Maar goed geen lijk geen bewijs. Ik ga naar Spanje...of mag het ook Tibet zijn (12-06). Gr Max Trouwens van de aangifte nooit iets gemerkt?

Max Berlijn  ·  18 april 2009  12:30

Nog wat discussie en commentaar hierover is te vinden op: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=69710.new#new Groet Max

Guus van Duin  ·  1 juni 2009  00:20

ik begrijp echt helemaal niets van al deze mededelingen. wat is nou de conclusie ..? groet, G.

Johan Kuiper  ·  6 juli 2009  12:19

Als een vogel geprepareerd wordt is het heel eenvoudig om een ring om de poot te schuiven. Even pootje afknippen, ring erom en de poot er weer aanzetten. groet, Johan kuiper

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?