Nils' Blog - Bij de Lepelbek.

Max Berlijn  ·  13 juli 2015  22:57, gewijzigd 13 juli 2015  22:58

Gaaf die Lepelbek, en eindelijk ook iemand die de zelfde ervaring heeft als ik met Bruine Beren (zelf vooral op Kamtchatka) "ze beginnen vervelend te worden" , elke keer als je wil vogelen komt zo'n knaap je plannen verstoren.

Nils van Duivendijk  ·  14 juli 2015  10:57

Bij ons niet elke keer hoor, we bezochten vaak eilanden waar geen Bruine Beren zitten (ze zwemmen niet zo graag als bv IJsberen). Maar i.i.g. 2x moesten de plannen echt worden omgegooid. Op dat moment lastig, maar het blijft een luxeprobleem want het alternatief is vaak ook nog best 'aardig'.

Remco Hofland  ·  14 juli 2015  15:46

Hele mooie verhalen Nils, leuke schrijftrant ook :-) Absoluut de boottocht die het hoogst bij mij op het verlanglijstje staat: Bruine Beren, Kleine, Kleinste en Middelste Jagers en dan al die alken, gááf!!

Janneke Kimstra  ·  14 juli 2015  16:13

Heerlijk geschreven Nils, en ik ben het helemaal met Bob eens. Als je het doet moet je 't goed doen. Voor die beren zou ik aanraden wat potten honing te regelen. Dat kennen ze vast niet. Zal ze wel een tijdje bezig houden. :-). Enjoy!

Chris Schenk  ·  14 juli 2015  22:41

Een dagje genoeg, ik zat er twee maanden!

Chris Schenk  ·  14 juli 2015  22:42

Ik geniet van je log Nils!

Chris Schenk  ·  14 juli 2015  22:42, gewijzigd 14 juli 2015  22:44

Had je Zhenya/Evgeny nog de groeten gedaan? Als Lena er ook bij is die ook de groeten!

Nils van Duivendijk  ·  15 juli 2015  08:51, gewijzigd 15 juli 2015  09:03

Haha Chris, is ook allemaal een beetje met een knipoog natuurlijk, maar 2 maanden... men! Ja, ik wist dat je daar ook geweest bent en Lena en Evgeny waren er inderdaad bij en zijn in het dorp gebleven. Ik zal alsnog de groeten van je doen, maar dan per mail want ben inmiddels terug.

Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.

Feedback?