Theoretisch kan het ook zo zijn dat de vorige Grote Tafeleend, die van Castricum (eerst aanvaard en na een aantal jaren weer afgevoerd), op basis van nieuwe inzichten over patronen weer wordt herzien en als eerste op de lijst komt...
Update Grote Tafeleend
Arnoud B van den Berg · 18 augustus 2024 21:38
Wim Wiegant · 20 augustus 2024 16:01, gewijzigd 20 augustus 2024 16:07
Maar, Arnoud, de eerste Grote Tafeleend (van 2003 tot en met 2008) is niet afgewezen op basis van een patroon of het ontbreken daarvan, maar omdat de vogel niet vrij van verdenking mocht worden geacht op basis van de aanwezigheid van een wingclip waarvan de oorzaak niet kon worden achterhaald...
Dat neemt niet weg dat ik sterk voor de upgrade van het nulde geval tot het eerste van de Grote Tafeleend ben, ondanks dat me dat in dit spel mijn "verdiende" voorsprong zou ontnemen...!
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.