Voor alle duidelijkheid: een combi kaartje Naturalis museum-Vogeldag is niet mogelijk. Het auditorium met onze lezingen en de foyer met de vogelaarsbeurs zijn te bereiken via de trap ter rechterzijde van de souvenirshop. De LiveScience zaal (de moeite), het restaurant en de souvenirshop zijn wel gratis te bezoeken.
Programma Dutch Birding Vogeldag 2020 – Naturalis Leiden, 1 februari 2020
Remco Hofland · 29 november 2019 22:47
Eddy Nieuwstraten · 30 november 2019 22:24
Vincent van der Spek · 1 december 2019 13:00
Mooi dat het meteen gelukt is - na het aanbod van René Dekker op de DB Dag dit jaar - om het in Naturalis te organiseren. Fijn bereikbaar met OV ook!
Ed van Boheemen · 1 december 2019 13:46
Klinkt allemaal heel oké! Ben benieuwd.
Justin Jansen · 6 januari 2020 16:06, gewijzigd 6 januari 2020 16:06
Als iemand nog een vogel in zijn of haar diepvries heeft liggen of veren, schedels of wat dan ook, en daar vanaf wil, ontvangen we graag deze op de DB dag. Wel als voorwaarde dat we de data beschikbaar krijgen zoals vindplaats, datum, soort en vinder. Wat wij beloven is dat we dit bewaren (voor "eeuwig") en de spullen nuttig en goed gaan gebruiken.
Gijsbert van der Bent · 29 januari 2020 11:08
Hoi Justin, achter de spinazie en de sliptong in de vriezer vond ik nog een puntgave Kneu. Ik zal 'm meenemen zaterdag.
Jelle Scharringa · 29 januari 2020 16:27
@Gijsb: ken je dat carnavalslied over de kneu? Zoek maar eens op Yu Tube...
Justin Jansen · 30 januari 2020 08:55
Laat maar komen Gijs! Tot zaterdag.
Lennart Verheuvel · 31 januari 2020 14:36
Wim Wiegant · 31 januari 2020 16:41, gewijzigd 31 januari 2020 16:42
Jelle,
Toen wij op vakantie waren op Texel, afgelopen Blauwvleugeltaling, spraken wij in een barretje in de Koog een jonge locale barman die zei: "Ik ken maar één soort vogel, de Kneu...". Vervolgens lied hij de carnavalskraker van de Zware Jongens horen. Ik dacht dat ik dood ging van het lachen …!
Daan Drukker · 31 januari 2020 17:03
Dat kan Lennart, gewoon ticket bewaren
Lennart Verheuvel · 31 januari 2020 17:18
Fijn! Bedankt voor de toelichting Daan.
Jelle Scharringa · 31 januari 2020 20:15
@Wim: ..en de Kneu is een trekvogel!
Gebruikers van het forum gaan akkoord met de forumregels.
Forum spelregels
Dutch Birding Association beoogt met het forum in de fotogalerij de lezer een platform te bieden waarop informatief en inhoudelijk gediscussieerd kan worden over zeldzame en schaarse vogels. Het forum staat daarmee in het verlengde van het (semi-) wetenschappelijke karakter van het blad Dutch Birding.
Om het gebruik van het forum in goede banen te leiden, heeft Dutch Birding de volgende regels opgesteld: de moderatoren kunnen reacties verwijderen die
- een degelijke onderbouwing van de determinatie missen
- als beledigend of kwetsend kunnen worden ervaren door andere forumgebruikers
- off-topic zijn
- spam of reclame bevatten
- zij beschouwen als trolling
Auteurs die zich niet houden aan de bovenstaande regels krijgen een waarschuwing en bij herhaling van het overtreden van bovenstaande regels behoudt het DBA bestuur zich het recht voor om het account van de auteur te blokkeren.
De moderatoren hebben het recht om zonder opgaaf van reden, onder verwijzing naar de spelregels, reacties te verwijderen.
Erger je je aan het trollen van anderen, realiseer je dan dat met niet-reageren cq doodzwijgen het trollen het snelst stopt. Reageer niet! Sein de moderatoren in via foto@dutchbirding.nl, zodat zij gepaste actie kunnen ondernemen.